Pravidelný občasník originálního humoru

Adidas na Facebooku pořádá soutěž v rozporu s pravidly

Autor chlívek (Webdesign, Internet) - vydáno 14.12.2010

Nesmyslnost Promotions Guidelines je přitom na první pohled zřejmá - pokud Facebook nabízí dobře využitelné nástroje, proč je není možné využít? Pravidla jsou nicméně pravidla. A Adidas soutěž jim nevyhovuje, využití jakéhokoliv mechanismu na Facebooku je v soutěžích zakázáno.


Připomenu nejprve Promotions Guidelines, bod 2.1 :

You may require that an entrant like a Page, check in to a Place, or connect to your Platform integration before providing their full entry information for a promotion.  You will not condition entry to the promotion upon taking any other action on Facebook, for example, liking a status update or photo, commenting on a Wall, or uploading a photo.

Česky řečeno, pravidla pořádání soutěž zakazují využívat jakoukoliv aktivitu na Facebooku, s vyjímkou stání se fanouškem (lajkou) Stránky, check-in v Places či připojení přes Facebook (Connect) na vaší platformu. Přímo v pravidle je citován zákaz využití like na fotografii. Stejně tak není možné se soutěže zúčastnit tím, že na Facebook nahrajete fotografii. Pokud nějakou podobnou funkčnost chcete využít, musí se odehrávat mimo Facebook.

A teď si přečtěte soutěžní podmínky Fotografická soutěž adidas ČR - 3 pruhy v přírodě soutěže pořádané na adidas Concept Stores CZ Facebook Page.

Startujeme hlasování o nejlepší fotografii 6. ročníku fotografické soutěže "Tři pruhy v přírodě" o bonusovou výhru - outdoorové vybavení adidas v hodnotě 10.000 Kč pro fotografii s nejvíce „Likes/Líbí se mi“ zde na Facebooku! Až do15.12.2010 9:00 hodin máte možnost ovlivnit, kdo se stane šťastným výhercem. Pomozte nám vybrat vítěze.  Více o soutěži na http://www.adidas.cz/tripruhy/pravidla.php

Pokud nad tím v tomto koknrétním případě stále pochybujete, tak je tu stále ještě předchozí část pravidel:

1.  Promotions administered on the Facebook Platform

You will not administer a promotion through Facebook, except through an application on the Facebook PlatformAdministration includes operation of any element of the promotion, such as collecting entries, conducting a drawing, judging entries, or notifying winners.  

The following requirements apply to any promotion you administer through an application on the Facebook Platform.

  1. You will only allow users to enter the promotion in the following locations:
    1. On the canvas page of the application.
    2. On the application box in a tab on a Facebook Page.

Zde je bohužel jasně vidět, že využití jakéhokoliv prvku na "facebook.com" je vyloučeno a vše je nutné buďto realizovat zcela mimo Facebook, nebo si za účelem soutěžních aktivit naprogramovat Facebook aplikaci - a soutěž poté "pořádat" buď v samotné aplikaci, nebo v záložce aplikace na Facebook Page (stránce).

Štítky : Internet, Webdesign, Facebook.com, Adidas, Facebook Page, Facebook Stránka, Facebook soutěž, Facebook pravidla, Sociální síť, Marketing



|
Poslední změna : 14.12.2010 15:07, Vytvořen : 14.12.2010 15:06, Vydán : 14.12.2010, 14489x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články