Pravidelný občasník originálního humoru

Vodafone se (opět) na Twitteru nějak nedaří

Autor chlívek (Webdesign, Internet) - vydáno 30.8.2011

Ano, už to bude rok co se v zákaznickém systému Vodafone začal vrtat "mezinárodní tým z IBM a Accenture". A stále se nic nezměnilo. Stále to nefunguje.


začíná být dobrý ve spamu. Dnes totiž někdo spotřeboval čtyři po sobě jdoucí Tweet na přehled měst, městeček (a možná i vesnic), kde se obyvatelé konečně (po mnoha  a mnoha letech) dočkali 3G. Závratných 32 měst "po celé ČR" samozřejmě klasicky přichází poněkud s křízkem po funuse - v roce 2011 se chlubit tím, že Vodafone konečně pokryl Českou Třebovou (město mého dětství) je jenom další ukázka toho jak špatně na tom s mobilními daty jsme. 

Děsí mě, že mu zbývá k využití mnoho set jmen měst, městeček a vesnic kde roky čekají na 3G a s ohledem na tempo výstavby se možná dočkaji tak zhruba v roce 2040. Ať je to jak je to, poslat na Twitter seznam 32 měst v podobě čtyř zpráv je prostě spam, klasické tapetování. A dle očekávání se to příjemců nelíbí.
::: Zdeněk Fekar ::: nemá co na práci, tak ukazuje světu, že umí opisovat z mapy :)

::: Michal Pátek :::  kdyby se radši starali o své zákazníky, nefunkční systémy, absurdní procesy, fašistické fakturace a další chyby...

:: Tomáš Moravec ::: Nebylo by jednodušší a přehlednější napsat tento seznam třeba na ? Takhle jste dobrý spameři...

::: Tomáš Glabasňa ::: taky mě štve to neustále vyjmenovávání veškerých měst, když já musím s telefonem k oknu aby mě nevypadl hovor :(

 

A odpověď? Ta ukazuje, že Vodafone se stále na Twitter nepoučil. Místo assertivity používá klasickou nasertivitu.

::: Vodafone ČR ::: @ A taky umíme číst a psát ;) Ok, máte asi pravdu,příště použijeme twitlonger.Ale snad nám ty čtyři tweety za sebou odpustíte :) J.

Navíc ukazuje, že Twitter stále nepochopili a myslí si, že seznam dvou desítek měst měli uveřejnit pomocí TwitLonger. Opět špatně - přehled měst měli uveřejnit na svém webu a informaci na Twitteru doplnit o odkaz na svůj webu.

Vodafone s tím Twitterem válčí už docela dost dlouho - v březnu se Vodafone hádal s (falešným) T-Mobile (viz Když se falešný účet T-Mobile hádá s pravým účtem Vodafone (na Twitteru)) a v dubnu si naběhl s nevhodnou a arogantní komunikací (viz FUP aneb "nejférovější podmínky pro všechny zákazníky"). Památné je ale nevybíravé a nasertivní komunikování věčných problémů se samoobsluhou a vyúčtováními (viz Nefunkční systém Vodafone řeší mezinárodní tým a na Twitteru to Vodafone zatím trochu nezvládá) z prosince loňského roku.

Ano, už to bude rok co se v zákaznickém systému Vodafone začal vrtat "mezinárodní tým z IBM a Accenture". A stále se nic nezměnilo. Stále to nefunguje.

Štítky : Internet, Twitter.com, Sociální síť, Vodafone, Komunikace



|
Poslední změna : 30.8.2011 12:56, Vytvořen : 30.8.2011 12:50, Vydán : 30.8.2011, 13636x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články



REKLAMA

Články e-mailem

Stačí zadat e-mail

a Feedio se už o vše postará

IT/C zprávy z JustIT.cz

:::ERROR in parser::-2147012867:::System error: -2147012867. :::URL=http://www.justit.cz/wordpress/feed/

POOH.CZ na sociálních sítích