Pravidelný občasník originálního humoru

Jak řešit komunikační krizi? Falešnými účty a zpochybňováním těch, co o ní píší

Autor chlívek (Webdesign, Internet) - vydáno 14.1.2012


Na Facebooku se pod odkazem na Quick Smile otočili - z přiznaného plagiátu dělají "práci dle nejnovějších trendů" objevil klasický příklad toho, jakým způsobem některé firmy a agentury zkoušejí řešit komunikační krizi. Nasadí falešné internetové identity a ty šíří buď kladné komentáře k něčemu negativnímu, nebo se snaží znemožnit a zpochybnit kohokoliv, kdo o nějaké kauze píše.

David Morávek : Daniel Bradbury Dočekal : To rika clovek, ktery nema vkus designu a jeho blog pooh.cz je "shit" ? Dane podivejte se nejdrive na sebe a pak kritizujte ostatni. Vzdyt se prizivujete na ostatnich a kopirujete clanky z jinych serveru. To je dle vas moralni a legalni? hahahaha, PS: clovek, ktery krade filmy a hudbu na internetu je u me nula. Vime o Vas dost Dane.

David Morávek na svém profilu uvádí, že pracuje pro Microsoft Corporation - je vhodné rovnou upozornit, že pro Microsoft nikdo takový nepracuje. Používá také fotografii někoho zcela cizího - je to fotografie Douglase Merrilla, tedy jednoho z dřívějších CIO u Google a autora knihy "Getting Organized in The Google Era".

Ale na tomto komenáří (pokoušejícím se řešit komunikační krizi je nejlepší jeho konec). Vime o Vas dost Dane.

Štítky : Internet, Webdesign, David Morávek, Falešný účet, Facebook.com, Sociální síť, Komunikace, Sámer Issa, Sammerisa.eu, quicksmile.cz, Quick Smile, Šlendrián



|
Poslední změna : 14.1.2012 17:26, Vytvořen : 14.1.2012 12:39, Vydán : 14.1.2012, 8555x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články