Pravidelný občasník originálního humoru

Poučení z revolty proti operátorům na Facebooku a má omluva ze to, že jsem jim na počátku nevěřil ohledně mazání příspěvků

Autor chlívek (Webdesign, Internet) - vydáno 17.1.2012


 Z téhle revolty fanoušků operátorů na Facebooku nakonec vzejde ještě další článek, zatím jsem aktualizoval ten původní. I třetí operátor mi potvrdil, že komentáře nemazali - naopak bojovali s mechanismy facebooku, který spoustu příspěkvů i komentářů házel do spamu. A ti co napsali nějaký příspěvek ho potom považovali za smazaný. 
 
 Alžběta z Vodafonu to řešila se stěžovateli i na twitteru, kde jim ukazovala screenshoty, že jejich příspěvky stále existují. Původně jsem předpokládal, že někde na počátku opravdu došlo ke smazání a později už to nebylo reálné (počet komentářů i příspěvků byl ve stovkách, takže to by mazat už opravdu nešlo). To že k mazání nedošlo (nemám důvod lidem se kterými jsem ve dvou případech mluvil osobně, od třetího to mám v odezvě pod článkem) nevěřit. 
 
 Jsem nakonec rád, protože to znamená, že čeští operátoři se v sociálních sítích hodně poučili z minulosti a dělají to dobře. Pro mě je to důvodem k tomu, abych tuhle věc popsal z jiného pohledu - pro ty firmy, které se s tím později setkají také. Nejspíš zítra v podobě článku, dokud je to aktuální. A hodit se tahle zkušenost bude i do školení. 
 
Operátoři si zaslouží dodat, že tuhle komunikační krizi (facebookovou, nehodnotím otázku cen volání, služeb, to je jiná věc, kterou asi budou muset řešit) zvládli. Citím potřebu dodat, že přidávám osobní omluvu za počáteční nedůvěru - tedy předpoklád, že na počátku vzniku facebookové vlny skutečně mazali. Věřil jsem víc lidem, kteří to uváděli a dokládali screenshoty a svým očím, když se mi nepodařilo jejich příspěvky najít a nepředpokládal jsem, že by byly označeny jako spam. A proto jsem se to rozhodl tradičně na blogu zdokumentovat a nechat to tam postupně žít ve formě aktualiizací - vše najdete v Trojice českých operátorů na Facebooku zaplavena fanoušky. Zmínkami o francouzském 4. operátorovi (doplňováno a aktualizováno). Nechybí tam ani případné původní znění. 

Dodatek - shrnutí, analýza a doporučení pro firmy na Facebooku najdete v Komunikační krize mobilním operátorům na Facebook prospěla. Pro firmy na Facebooku je užitečnou zkušeností

Štítky : Internet, Sociální síť, Facebook.com, Komunikace, Vodafone.cz, T-Mobile.cz, O2.cz, Vodafone, T-Mobile, O2, Telefónica O2



|
Poslední změna : 18.1.2012 10:27, Vytvořen : 18.1.2012 00:00, Vydán : 17.1.2012, 8470x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články