Pravidelný občasník originálního humoru

Možná by měl někdo TV NOVA ukázat, co to vlastně je ICQ

Autor chlívek (Webdesign, Internet) - vydáno 21.1.2012

Ale to nejlepší na závěr. "Věříme, že celková návštěvnost (internetových aktivit Novy, pozn. red.) půjde nahoru - naší ambicí je být na stupních vítězů v rámci měření měsíční návštěvnosti NetMonitoru," dodal Krbec (Pavel Krbec převzal v Nově pozici "ředitel internetu"). Možná by měl Pavlu Krbcovi někdo občas ukázat graf skupiny "CET 21" v měření návštěvnosti.


"Partnerství CET 21 a ICQ přinese uživatelům nejen audiovizuální chat, ale i možnost využití funkce ICQ Video Zone, díky které bude zprostředkován přístup k nejaktuálnějším videím pořadů TV Nova," upozornila televize na úterní tiskové konferenci k jarním programovým novinkám. (viz Nova bude přes ICQ nabízet nejnovější pořady ze svého videoarchivu)

Jedno je nutné dodat hned na začátek, už dlouho jsem se tak nesmál. Buď někdo TV NOVA zapomněl ukázat jak ICQ vlastně funguje (ono je v roce 2012 už dost těžké najít nějaké skutečné uživatele ICQ), nebo prostě jenom NOVA dál sní o něčem, co je nereálné. Přes ICQ se její televizní obsah šířit prostě nebude. A těch zhruba 400 tisíc uživatelů je tak málo, že by ani využití coby reklamního média nemohlo přinést pro Novu nic podstatného - bez ohledu na to, že počet uživatelů ICQ stále klesá.

Ale ono to asi prostě opravdu bude jenom nepochopením. "ICQ a CET 21 vytvoří synergii se všemi internetovými službami, které spadají do skupiny CET 21 tak, aby uživatelé měli zcela jednoduše – tzv. na jeden klik – k dispozici ty nejdůležitější informace ze světa zpravodajství a zábavy," je další perla v oznámení. Asi už to tušíte, jakmile se někde mluví o synergiích, tak je to jasný příznak toho, že dotyční vůbec nevědí, která bije.

Zajímavé na tom celém je, že Nova (CET 21) zapomnělo na zásadní důvod, proč právě s nimi ICQ uzavřelo smlouvu o spolupráci. Jejich hlavní odpovědnost je prodávat reklamu a zajistit pro vlastníky ICQ příjmy. Tedy něco, co se Centrum Holdings příliš nedařilo. A Nova (CET 21) na českém trhu zastupuje ICQ coby (hlavně) prodejce reklamy.

Ale to nejlepší na závěr. "Věříme, že celková návštěvnost (internetových aktivit Novy, pozn. red.) půjde nahoru - naší ambicí je být na stupních vítězů v rámci měření měsíční návštěvnosti NetMonitoru," dodal Krbec (Pavel Krbec převzal v Nově pozici "ředitel internetu").  Možná by měl Pavlu Krbcovi někdo občas ukázat graf skupiny "CET 21" v měření návštěvnosti. Pokud budu chtít hodný, tak řeknu, že jejich návštěvnost stagnuje. A tak zatímco návštěvnost Seznam.cz stále stoupá (úměrně tomu jak stoupí počet uživatelů českého Internetu, na to je hlavně potřeba pamatovat), návštěvnost Centrum Holdings dlouhodobě klesá a CET 21 s "odřenýma ušima" jakž takž návštěvnost udržuje.

Ale možná Pavel Krbec jenom neviděl následující graf.

 

Štítky : ICQ.com, NOVA, TV NOVA, CET 21, Návštěvnost, Pavel Krbec, Internet, Nova.cz, ICQ




Poslední změna : 21.1.2012 11:32, Vytvořen : 21.1.2012 11:32, Vydán : 21.1.2012, 7905x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články