Pravidelný občasník originálního humoru

Stížnosti přes formulář? To nejhorší co může být. A také příznak alibismu a skrývání

Autor chlívek (Webdesign, Internet) - vydáno 5.11.2012


"Prosíme, aby jste případné pochvaly či stížnosti na naše řidiče směřovali přímo do formuláře k tomu určenému. Formulář naleznete na adrese http://www.acasa.cz/koutek/www_stiznost.php a vždy vás budeme informovat o stavu či způsobu vyřízení. Náš profil zde na Facebooku není k tomuto určen. Děkujeme".

Tuhle perlu najdete na Facebooku Modrého anděla. Na jejich webu skutečně najdete formulář pro stížnosti (samozřejmě bez možnosti poslat ji e-mailem) a k zvolenému řešení lze dodat to, co je ke kontaktním forumářům nutné dodat vždy.

Stížnosti přes formulář? To nejhorší co může být. A také příznak alibismu a skrývání

Kontaktní formuláře je to nejhorší co může firma zvolit. Příznak alibismu, snaha komunikaci řešit tak, aby zákazník neměl žádný doklad o tom, že si stěžoval (ať už cokoliv firmě psal, cokoliv žádal) a hlavně neměl žádnou historii komunikace. To co by za normálních okolností měl v elektronické poště. A většinou to končí stejně jako u Modrého anděla, odeslanou informaci systém na zákazníkův e-mail nepotvrdí. A neexistuje tak jediný "doklad" o tom, že by vůbec kdy firmě bylo napsáno. V případě Modrého anděla dokonce zadáváte vše na jakémsi cizím webu, aniž by vůbec bylo jasné, jaká je souvislost. 

Formuláře nutí zákazníka (či dokonce zájemce o služby a informace) cosi vyplňovat, často v podobě řady údajů,  které vůbec vyplňovat nechce. A jsou jedním z příznaků toho, že společnost se zákazníky komunikovat nechce. Nedělejte stejnou chybu.

U Modrého anděla je vše ještě více absurdní - citace z úvodu je výzva z jejich Stránky na Facebooku. Modrý Anděl si představuje, že je zcela nevhodné, aby jejich fanoušci cokoliv Modrému andělu na Facebooku psali. Nehodí se příspěvky, nehodí se komentáře, nehodí se ani privátní Zprávy. Vše račte směrovat do formuláře. A pokud cokoliv napíšete na Facebooku, bude to smazáno, až po zákaz vkládání příspěvků. 

Čtěte více o zvláštním přístupu Modrého anděla k fanouškům na Facebooku v článku Válčení se zákazníky na Facebooku nikam nevede, ukazuje "kauza" Modrý anděl

Štítky : Internet, Webdesign, Komunikace, Marketing, #fail, Modrý anděl, modryandel.cz, Facebook.com, Facebook Page, Facebook Stránka




Poslední změna : 5.11.2012 07:25, Vytvořen : 2.11.2012 08:19, Vydán : 5.11.2012, 10692x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články