Pravidelný občasník originálního humoru

Trattoria Laura - Praktická lekce jak nekomunikovat se zákazníky

Autor chlívek (Webdesign, Internet) - vydáno 1.6.2011

Pokud už si někdo zřídí Facebook Page (či jakékoliv veřejné fórum), měl by se naučit komunikovat s nespokojenými zákazníky. Asertivní přístup, omluva, milá slova, to všechno zpravidla funguje.


Co ale rozhodně nefunguje je útok, drzost a sprostota - přesně tak reaguje Trattoria Laura na stížnosti.  A motto "Jsme rodinný podnik a naším cílem je vždy spokojený zákazník. " tak nabývá zvlášních rozměrů.

Včera jsme u vás chtěly příjemně oslavit narozeniny kamarádky. Bohužel jsme byly všechny zklamané( Obsluha pomalá a neragující na naše potřeby, cozze chutově dobré, ovšem 8kousků za 200korun a studené. no a vrcholem večera špagety s krevetami (na které sme čekaly přes hodinu), kdy krevety byly ty nejmenší velikosti co znám a rozmražované! špagety bez chuti a mírně rozvařené a každá porce ze tří stejných jídel jinak veliká.

V mém jídle se našla i vlasy. Takže když sem jídlo odmítla, nedočkala jsem se ani skoupé omluvy či jiné náhrady() A když nás pošle obsluha do kuchyně za majitelkou, abychom ji sdělily naši nespokojenost, s drzostí náš odpálkuje, že v kuchyni nemáme co dělat! já newim, nejsem typická stěžovatelka a hodně věcí překousnu, ale tohle bylo moc! Možná sme měly smůlu?, ale takhle otrávená z restaurace jsem dlouho neocházela!!!:(

A odpověď? Ta skoro patří do učebnice komunikace  a jedno je z ní jasné, do Trattorie Laura rozhodně nemá smysl chodit.

Milá Kristo ze Zdib,
již dlouho jsem nezažila,tak drzou slečnu jako jste Vy a to překousnu hodně-možná jsem měla smůlu?
Nicméně slečnám ve Vašem věku vždy radím-najdi si chlapa!
s pozdravem
L.Křikavová
majitelka Trattoria Laura

L. Křikavová, majitelka Trattoria Lura je zjevně nesnášenlivá megera a jakékoliv podnikání, vyžadující jednání s hosty a zákaznky, by si měla odpustit. Pokud by snad někdo uvažoval o tom, že je to ojedinělý případ, na Zdi Trattoria Laura najdete o chvíli později hned další.

DODATEK 17:20 - Trattoria Laura na své Facebook Page nasadila klasický nástroj likvidace "nevhodných příspěvků" - řada z nich už byla smazána. V praxi to samozřejmě znamená, že o to více negativních příspěvků se objeví, hlavně v podobě odezva na mazání. V praxi ukázka skvělého a platného Streissand effect aneb co internet uchvátí už nikdy nevrátí

Trattoria Laura - nevychovaná majitelka restaurace řeší problémy cenzurou, marně.

Trattoria Laura možná dobře vaří, ale k zákazníkům se chovat neumí

DODATEK 2.června 9:45 - Facebook Page Trattoria Laura byla kompletně promazána a obsahuje pouze "schválené" příspěvky. Stejně tak došlo k promazání lidí, kteří Trattoria Laura kritizovaly. Samozřejmě zmizely i stížnosti s neurotickými, nevhodnými a krajně neslušnými odpověďmi. Trattorila Laura na dotazy e-mailem nereaguje.

DODATEK 2.června 16:45 - Trattoria Laura už na Facebooku není - velmi pravděpodobně Stránku (Page) smazal samotná Trattoria Laura

DODATEK 2.června 23:00Trattoria Laura zvolila klasickou metodu, "došlo k zneužití jejich facebooku". Bez jediného slova omluvy, bez vyjádření k stížnostem, bez odpovědi na žádost o vyjádření poslanou elektronickou poštou.

Vážení zákazníci v posledních 48 hodinách došlo ke zneužití našeho facebooku, proto jsme přistoupili k jejich blokaci. Nyní s námi můžete znovu komunikovat. Tým Trattorie Laura se těší na Vaši návštěvu

Štítky : Facebook, Sociální síť, Komunikace, Krizová komunikace, Šlendrián, Trattoria Laura



|
Poslední změna : 2.6.2011 23:10, Vytvořen : 1.6.2011 16:04, Vydán : 1.6.2011, 27870x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články