Pravidelný občasník originálního humoru

Airbanka nebo Air_Bank? Falešné účty nudí. Obzvlášť když jsou falešně falešné

Autor chlívek (Reklama, média,marketing) - vydáno 20.7.2011

Který účet je ten pravý? Jako potenciálního zákazníka mě to nezajímá a tahanice mezi dvěma účty považuji za obtěžující a odrazují mě. Jakkoliv to zní paradoxně, po tom co už druhý měsíc tyhle dva účty předvádějí, bych se klientem Air Banky nestal ani omylem.


Na Twitteru to zase jiskří. Několik lidí se tam dohaduje, jestli @airbanka nebo @Air_Bank. Řeč je o klasickém problému. Vytváření falešných účtů (mimochodem Pravidla užívání Twitteru falešné účty zakazují a povolují pouze účty tak nějak parodické, navíc pouze za podmínek uvedení této informace v popisku účtu) je velká móda. Včetně toho, že falešený účet je vytvořen nefalešným subjektem. A "zdání" falešnosti mu umožňuje dělat psí kusy.

A pak asi není divu, že @airbanka tweetuje "Fialovej hnus to rozjel :-) Pokud chcete ale opravdu dobrý účet, počkejte si na zelenou vzdušnou!"

Právě @airbanka by měla být ten "fake" účet. Maskuje to vysvětlivkou, že "To je jednoduché: jeden účet je supervážně "oficiální", ten náš je spíš takové přátelské okénko do zákulisí.". Případně ještě jinak - "Tak se nám zdá, že na nás "pravá" Air bank žárlí. Kolegové, proč? Nesnesete, že vedle oficiko nudného účtu máte i zábavné spolupracovníky?"

To ta "pravá" Air Banka na to reaguje takto - "A my "oficiálové" nemáme ponětí, kdo to "přátelské okénko" dělá. Takže těžko říct, do jakého zákulisí vlastně vede..." a ještě takto - "Oficiální účet je . Čekali jsme na licenci. Kdo má na svědomí ten druhý nevíme. Ale pobavil nás, polichotil..."

Dnešní čerstvá výměna názorů ale zdaleka není tak hutná, jako ta původní. Pocházející už z června 2011.

Který účet je ten pravý? Jako potenciálního zákazníka mě to nezajímá a tahanice mezi dvěma účty považuji za obtěžující a odrazují mě. Jakkoliv to zní paradoxně, po tom co už druhý měsíc tyhle dva účty předvádějí bych se klientem Air Banky nestal ani omylem. Nevěřím jim a tímto způsobem se pouze podařilo vybudovat zdání nedůvěryhodnosti. Což u banky je něco, co se nikdy nemělo stát.

Nejhorší na celé téhle taškařici je ale nakonec to, že pokud se podíváte na oba účty v celé historii, tak zjistíte, že vypadají jako když je píše jeden a ten samý člověk. Mají totiž shodný systém vyjadřování, používají stejný způsob reakcí, prostě je to mluva jednoho člověka. A o to víc to působí trapně.

DODATEK 21. 7. 2011 09:40  - komentáře z Advertures (autenticita ověřena):

Ucet airbanka je skutecne falesny a pise jej nejaky recesista, ale bankou vytvareny ucet to neni. V bance se jiz nejakou dobu snazi komunikovat s twitterem (jako organizaci), aby ucet zrusili, ale twitter neni prilis na toto tema komunikativni. Oficialni Airbank ucet vytvari redakcni rada, takze jazykova podobnost je spis vysledek zpusobu komunikace, nikoliv dukaz toho, ze oba ucty pise jeden clovek. V bance zvazuji i pravni postup reseni problemu s falesnym uctem a urcite za kazdy napad jak se dopatrat toho rececisty budou vdecni.

Štítky : Marketing, Twitter.com, Sociální síť, Air Bank, Airbank.cz, Šlendrián, Komunikace



|
Poslední změna : 21.7.2011 09:42, Vytvořen : 20.7.2011 16:40, Vydán : 20.7.2011, 14087x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články