Pravidelný občasník originálního humoru

V reklamě na Facebooku můžete narazit, Paranoidní pijavice od Jany Jiráskové má "nevhodný" inzerát

Autor chlívek (Webdesign, Internet) - vydáno 27.2.2012


Pokud budete bedlivě studovat pravidla cenzorství, aneb co se “smí” a co se “nesmí na Facebooku , nemusí to nutně znamenat, že se nevyhnete nevoli cenzorů. Specificky je to zejména příklad reklamy. Záleží samozřejmě na štěstí, kontrola reklamy je prováděna kdesi na opačném konci světa, kontrolující neumějí ani slo Česky, takže posuzování je něco jako loterie. Záleží na tom, zda se kontrolující dobře vyspal, ale také jak se na "něco" dívá.

Jak se to projevuje v praxi? To můžete vidět na čerstvém příkladu. Nutno říci, že "zákaz" této konkrétní reklamy nakonec zcela jistě knize prospěje. Fotografie se na Facebooku bude šířit jako by se nešířila nikdy předtím. PS - Ověřit vše u Facebooku tradičně není možné, Facebook už druhý rok neposkytuje žádné možnosti komunikace.

Dnes 26.2.2012 Z A K Á Z A L Facebook propagaci knihy Jany Jiráskové "Paranoidní pijavice" s použitím této fotografie. se zdůvodněním, že jde o nedovolenou propagaci tabákových výrobků. 

Nakladatelství pijavice prohlašuje, že ani jedna z povídek v knize Paranoidní pijavice neobsahuje pasáž, která by byla skrytou tabákovou reklamou. Použitá fotografie je převzata z titulní strany přebalu knihy a zobrazuje samotnou autorku tak, jak je pro ni přirozené a charakteristické - s cigaretou...

Postup Facebooku považuje Nakladatelství pijavice za výraz nesmyslného puritánství.

Nakladatelství pijavice

Štítky : Internet, Facebook.com, Sociální síť, paranoidnipijavice.cz, Cenzura, Reklama




Poslední změna : 27.2.2012 07:33, Vytvořen : 27.2.2012 07:31, Vydán : 27.2.2012, 4956x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články