Pravidelný občasník originálního humoru

Bernard a jeho milý pinup kalendář vyvolává emoce. Doslova rozděluje národ.

Autor chlívek (Reklama, média,marketing) - vydáno 22.12.2015

Svět se změnil, je hyperkorektní, úzkoprsý a dokáže být velmi hloupý. Nějak je v něm méně a méně prostoru pro pobavení, nadsázku a vtip.


Pivovar Bernard má kalendář na rok 2016. Je hezky ve stylu retro, tom americkém, pinupovém. A jedna jeho část v podobě "Černá 12" vyvolává zuřivé emoce sama o sobě, ještě větší emoce u příspěvku na Facebooku. Osobně jsem "Černou 12" sdílel někdy včera/předevčírem s tím, že se mi tato reklama líbí (a jako kalendář ještě více). A na tom stále trvám.

Bernard a jeho milý pinup kalendář vyvolává emoce. Doslova rozděluje národ.

Bernard samotný to na Facebooku trpělivě (pořád dokola) vysvětluje: "Rozhodně se nejedná o rasistickou nebo sexistickou reklamu a už vůbec nijak nesouvisí se současnou velmi tragickou situací ve světě. Tuto reklamu používáme již dva roky, ovšem tento styl je známý již více než 80 let. Jedná se o retro reklamu ve stylu amerických pinups girls, která je ve světě velmi populární již mnoho desetiletí a využívají ji takové firmy, jako například Coca cola, Lucky Strike a podobně. Propagujeme v ní naše jednotlivé druhy piva přímo na provozovnách v našem projektu rotující pípa, při kterém se v restauraci střídají jednotlivé druhy po určitém období a každý druh piva má svoji „pinupku“." Ale jak už to tak bývá, nic platné jim to není.

 Svět se změnil, je hyperkorektní, úzkoprsý a dokáže být velmi hloupý. Nějak je v něm méně a méně prostoru pro pobavení, nadsázku a vtip.

Bernard má ještě případne shrnutí pro méně chápavé: "Tedy pokud to zrekapitulujeme – jedná se o retro reklamu ve stylu padesátých let, jednotlivé „dámy“ nejsou obnažené ale každá vyjadřuje určitý vtip, o rasismus se skutečně nejedná a co se týká nevkusu, plně respektujeme právo na názor každého jednotlivého zákazníka. Věříme, že v tomto komplexním pohledu tuto reklamu pochopíte a pakliže Vás i nadále uráží, je nám to líto a omlouváme se Vám. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den."

A za sebe dodávám, že mají obdiv v tom, že tohle vše dokáží řešit v klid a s nadhledem. Svět se změnil, je hyperkorektní, úzkoprsý a dokáže být velmi hloupý. Nějak je v něm méně a méně prostoru pro pobavení, nadsázku a vtip. 

PS: Chápu a nemám problém s tím, že si někdo může myslet, že toto je nevkusné. Těžko se ale chápe, že tenhle souboj vkusu a názorů je ve finále v podobě sprostých a vulgárních útoků. Ale pokud to chcete zkusit stejně jako když jsem to komentoval pouze na Facebooku, tak máte možnost. Je dobré vědět kdo je kdo. 

Štítky : Marketing, Reklama, Komunikace, Pivovar Bernard, Bernard, Pivo, Kalendář, Pinup, Retro, Feminismus, Facebook Page, Facebook Stránka, Facebook.com




Poslední změna : 22.12.2015 13:28, Vytvořen : 22.12.2015 13:28, Vydán : 22.12.2015, 4337x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články