Pravidelný občasník originálního humoru

Zákaznický servis je troling dotažený k dokonalosti.

Autor chlívek (Reklama, média,marketing) - vydáno 20.3.2016

Poučení je, že si musíte dávat dobrý pozor, kdo (nebo spíše co) vám na sociální sítí odpovídá. Protože když se jmenuje Zákaznický servis


Jedno je na následujících screenshotech hodně poučné. Vlastně více než jedna věc se najde. Především zde stále platí, že na sociální síti se profil (ať už osobní nebo Stránka) může jmenovat jakkoliv. A z toho plynoucí poučení je, že si musíte dávat dobrý pozor, kdo (nebo spíše co) vám na sociální sítí odpovídá. Protože když se jmenuje Zákaznický servis, tak to ještě rozhodně nemusí znamenat, že to je skutečný zákaznický servis té společnosti, které se na něco ptáte.

Zákaznický servis je troling dotažený k dokonalosti.

To další poučení je takové trochu letité. Vychází z toho, že zkratka BFU dnes znamená Běžný Facebookový uživatel. A že tenhle BFU je prostě beznadějný ztracený případ. A když už vysvětlujeme nějaké ty termíny, tak ještě třeba viz Co je to internetový trol? Co dělat, když nějakého takového potkáte. Protože tady najdete toho pozitivně laděného trola, což je velmi málo se objevující úkaz. Nádherný úkaz.

Zkratka BFU dnes znamená Běžný Facebookový uživatel.

Štítky : Komunikace, Marketing, Sociální síť, Sociální sítě, BFU, Trol, Zábava, #like, Zákaznický servis, Troling, Facebook.com




Poslední změna : 20.3.2016 13:08, Vytvořen : 20.3.2016 13:08, Vydán : 20.3.2016, 3619x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články