Pravidelný občasník originálního humoru

Recenze na Facebooku? Se ZonePrint si užijete fakt legraci

Autor chlívek (IT pel mel ) - vydáno 18.3.2017

Vlastně ani nepřekvapí, že ZonePrint si píše recenze sám na sebe. Samozřejmě pochvalné.


Opět jeden takový klasický příklad, kdy si někdo otevřel firmu a oni po něm něco chtěli zákazníci. Navíc mají tu drzost si stěžovat. Obzvlášť ještě tu drzost, že to napíšou na Facebooku. Je proto potřeba jim ukázat, že zákazník rozhodně není pán, že je to vlastně obtížný hmyz. Dost často tohle ještě pokračuje v tom, že rozzuřený "majitel" osobně volá zákazníkovi a vyhrožuje mu. Tenhle prozatím pod vcelku normální recenzi prochází mnoha koly vytáček aby došel k vyhrožování, že "že zveřejní e-maily se zákazníkem".

Celé je to poučné a těžko říct kudy začít. Třeba tam, že dokud se ZonePrint nezačal se zákazníkem hádat, tak vlastně nikdo o "negativní recenzi" nevěděl. Teď už o ní ví spousta lidí a bude vědět ještě víc.

Pak samozřejmě můžeme pokračovat v tom, že odpověď ZonePrintu pod recenzi prostě měla být pouze "Velmi se omlouváme, jsem moc neradi, že se nám nepodařilo dodat co jste si objednali, prosím zavolejte nám, nebo nám napište do zprávy Stránce vaše telefonní číslo, domluvme se na vyřešení". Následně se zákazníkovu znovu omluvit a dohodnout se na tom, že mu špatně dodané věc prostě dodám znovu, pokud ji ještě stále chce.

Místo toho se objevuje taková ta typicky nasertivní reakce, útok na zákazníka, označení zákazníka za lháře, atd. A následně zcela nepochopitelné vlákno, kde jsou skoro dva desítky příspěvků ukazujících jenom to, že v ZonePrintu netuší jak jednat se zákazníky. A vlastně také to, že zákazník si už dávno s něčím takovým měl přestat dopisovat.

Přitom, pokud ZonePrint není schopen komunikovat se zákazníky a řešit recenze, tak jim nic nebární, aby si je na Facebooku vypnuli. Budou mít klid. Nespokojení zákazníci sice stále budou, ale na jejich Stránce to vidět nebude. Ideální řešení.

PS: Vlastně ani nepřekpaví, že ZonePrint si píše recenze sám na sebe. Samozřejmě pochvalné.

PS: Vlastně ani nepřekvapí, že ZonePrint si píše recenze sám na sebe. Samozřejmě pochvalné.

Štítky : Komunikace, Marketing, Péče o zákazníka, Customer Care, Stížnost, Facebook, Facebook Page, Facebook Stránka, FAcebook Recenze, ZonePrint, ZonePrint.cz




Poslední změna : 18.3.2017 18:30, Vytvořen : 18.3.2017 18:29, Vydán : 18.3.2017, 3146x

Komentáře pro ty z Facebooku

Aktuální články autora

Související články



REKLAMA

Články e-mailem

Stačí zadat e-mail

a Feedio se už o vše postará

POOH.CZ na sociálních sítích