Vegani všech zemí spojte se, tentokrát proti Mlékárně Kunín. Boží jako vždy. Prostě Facebook

Na tom všem je podstatné to, že tam najdete přes 570 reakcí, 194 komentářů a 275 nasdílení. Za Mlékárnu Kunín bych řekl, že tohle perfektně zafungovalo.

Jestli existuje nějaká vhodná poučka pro sociální marketing, tak rozhodně něco jako "historie se opakuje".  Vrátit se totiž můžeme do roku 2015 (dokonce i do března) a vzít Neuvěřitelné: Veselá kráva není veselá a takhle masivní troling hned tak nenajdete, vítejte v sociálním století a srovnat si to s novým případem soutěže na Stránce Mlékárny Kunín. Možná by se tam našli i stejní bojovníci proti mléku.

Vegani všech zemí spojte se, tentokrát proti Mlékárně Kunin. Boží jako vždy. Prostě Facebook

Mlékárna Kunín každopádně útoku čelí tím nejlepším možným způsobem, v zásadě ho ignoruje. Já osobně bych sice do tří výherních básniček klidně vybral nějakou tu "anti-mlékařskou", ale to je jenom o tom, jestli chcete troly odměnit jejich vlastní zbraní, tedy pokročilým trolingem. Jinak nechybí ani rozhořčení těch co nevyhráli a halasně upozorňují na to, kolik která básnička získala Líbí. Jak už to tak chodí, ani jim nevadí, že tohle kritérium výhry nebylo.

Na tom všem je podstatné to, že  tam najdete přes 570 reakcí, 194 komentářů a 275 nasdílení. Za Mlékárnu Kunín bych řekl, že tohle perfektně zafungovalo.



WWW.POOH.CZ / Daniel Dočekal / 24.3.2017 / Webdesign, Internet