Pravidelný občasník originálního humoru

chlívek Gaming, online, ...

Gaming, online, ...

Existuje přímá souvislost mezi počítačovými hrami a násilím? Existuje, ale ...

Nepotěším, opravdu vás nepotěším. Nikam se v tomto článku nedostaneme, byť si budete moci nastudovat desítky studií a analýz, závěr to nebude mít žádný.

World of Warcraft Mists of Pandaria má dvě nové reklamy pro televizi. A jsou super, jak jinak

Už jenom doslova pár dní chybí do spuštění dlouho očekávaného rozšíření World of Warcraft. Mists of Pandaria přináší nový kontinent (a vypadá pěkně velký) a něco co někteří nedokázali rozdýchat. Pandy.

Dvě nové reklamy pro televizi (najdete je níže) jsou samozřejmě krátké, takže pokud si chcete vychutnat něco delšího, odrolujte trochu více, najdete tam podstatně delší ochutnávku. A ta prostě nemá chybu.

Spojení mezi počítačovými hrami a agresí neexistuje. Něco co je nutné znovu připomenout

Novinky.cz se před pár okamžiky v rámci další popularizace Breivika vydaly opět do pochybných vod spojování hraní počítačových her a agresivity. V Breivik se na útoky připravoval hraním počítačové střílečky Call of Duty najdete následující tvrzení:

Přiznal, že se na útoky připravoval pomocí počítačových her World of Warcraft, kterou hrál celý rok, a Call of Duty: Modern Warfare. Označil je za simulátory války "používané všemi armádami světa". Podle něj je jejich hlavním cílem získat zkušenosti, jak bude člověk jednat.

Citují samozřejmě Breivika, ale trocha soudnosti a přemýšlení by možná nebyla zcela marná. Breivik je velmi pravděpodobně psychopat. A jeho tvrzení o přípravě na útoky pomocí počítačových her jsou maximálně pouze úsměvné. Zejména pokud se na útoky připravoval ve World of Warcraft.

Novinky.cz i dalším médiím, které právě začaly opět zahájily kampaň proti počítačovým hrám, je nutné přípomenout, že hraní počítačovách her (a to ani těch s "násilnou" tématikou) žádné spojení s reálnou agresí v reálném životě nemá.

Paradoxně k tomu může posloužit například výzkum vědců z Gothenburgské university ve Švédsku. Po stovkách hodinách hraní her došli k tomu, co hráči her už dávno vědí. Abyste takovéto hry mohli hrát, musíte být ve skutečnosti hodní a pozorní vůči ostatním hráčům. Hráči co jednají agresivně či příliš emocionálně v těchto hrách nedosahují úspěchy. Stejně tak jako nevhodné agresivní chování a sprostota v těchto hrách vede k izolaci.

Co je ale ještě podstatnější, tým vědců upozorňuje, že předpokládané spojení mezi hrami a agresí je založeno na předpokladu přenosu, tedy toho, že vědomosti získané v určitých situacíh mohou být použity ve zcela rozdílném kontextu. A podle vědců je právě tento předpoklad nereálný.

Zdroj: Researchers questioning the link between violent computer games and aggressiveness

Warhorsestudios.cz přichází, chystá RPG

Nový herní počin osobností/tvůrců českých her - Daniel Vávra, Martin Klíma, Viktor Bocan a Zbyněk Trávnický (2K Czech, Bohemia Interactive, ALTAR, ARMA - tituly jako Mafia či Operation Flashpoint a další). Warhorse Studios chystá RPG.

Crysis 2 v 3D

24.3.2011 se v kancelářích EA Czech ve spolupráci s NVIDIA konala exkluzivní prezentace Crysis 2 ve 3D. A vzniklo jedno povedené video, které rád pošlu dál

World of StarCraft trailer

No, je to trailer pro World of StarCraft, ale jak asi tušíte, zatím žádný World of StarCraft není, ačkoliv by si to řada hráčů přála. Ale tenhle fanouškovský kousek je prostě skvělý


EMBED-World of Starcraft Pre-Alpha Trailer - Watch more free videos

GOG.COM, očekávatelně, nekončí. Byl to jenom marketingový trik

Konec GOG.COM vyvolal bouřlivou reakci hráčů. A hlavně médií. Jen máloktérá se nenechala nachytat a vyjádřila pochyby. A ejhle, GOG.COM se "omlouvá" a marketingový trik je vysvětlen. Pro některé trik, pro některé podvod. Baldur's Gate je prý to, co má vyvážít tenhle poněkud rozpačitý pokus o zviditelnění.

R.I.P GOG.COM - zahubilo DRM-free hry právě DRM? Nebo jde o marketingový trik?

Něco se děje okolo GOG.COM - naznačovaly tomu tweety z předchozích dnů. A včera se GOG.COM odmlčelo. Good Old Games už není, po internetu zavládla panika.

Social Media Monopoly pokud nemůžete bez Facebooku žít ani u stolních her

Nemůžete žít bez sociálních médií v okamžiku, kdy vaši skuteční přátelé (ti z masa a kostí) chtějí hrát Monopoly? Vtáhněte je do svého světa plného virtuálních přátel a komunitních webů. Social media Monopoly vám v tom vydatně pomůže. Místo vězení se vydáte na povinnou návštěvu MySpace.com. 3

Blizzard: Reálná jména nebudou

Blizzard se snad zalekl silně negativní reakce na plány zavést povinné zveřejňování reálného jména a příjmení v diskuzích na webech World of Wardcraft a StarCraft II her (viz Blizzard chce v diskuzních fórech skutečná jména a příjmení. Šílenství v praxi). Sice prý "provede další změny zaměřené na zlepšení úrovně diskuzních fór", ale reálná jména vyžadovat nebude (kopie oznámení Mike Morhaime, CEO Blizzard Entertainment).

Blizzard chce v diskuzních fórech skutečná jména a příjmení. Šílenství v praxi

Každá firma jednoho jde dojde do momentu, kdy udělá hloupou a fatální chybu. Důvodem bývá buďto jistá míra zoufalství nad nějakou situací. Nebo jistá míra pocitu božství a neomezené moci. Blizzard se jedné takové fatální a hloupé chyby právě dopouští.

Svět online se setká se světem offline

Pokud hrajete nějaké online hry, asi pochopíte rychle a snadno. Tohle je opravdu mimořádně vydařené srovnání online (herního) světa a klasického světa.

Dragon Age Origins tipy, triky a další užitečné věci

Dlouho očekávané vydání Dragon Age Origins (Prameny) je tu, hra je v prodeji a EA se může těšit z velmi pozitivních ohlasů. A já se po mnoha letech vydal objevovat i něco jiného, než World of Warcraft. A musím říct, že je co objevovat. DAO je prostě opravdu povedené.

Dragon Age Origins Screenshoty

Výhody Picasa je, že kliknete na složku v počítači. A Picasa jí celou vyplivne na web. Po pár hodinách hraní skvělého Dragon Age Origins jsem tohle udělal se sloužkou screenshotů :) Nevýhodou je, že jsou záhadně tmavé, protože Picaca je poněkud iniciativně zpracoval. Ale což, hlavně si je neprohlížejte v tomhle mini "přehrávači", stačí na něj kliknout pro celé album.

 

Loňský Invex byl opravdu poslední. R.I.P. INVEX

INVEX v tradičním veletržním pojetí, jak jej všichni z minulosti známe, po osmnácti ročnících končí. Splnil svou historickou úlohu a své místo ve světě informačních a komunikačních technologií přepustil INVEX FORU, samostatně konané dvoudenní konferenční akci s podtitulem "Odborná ICT setkání".

Takhle nějak zní oznámení o tom, že Invex už letos nebude. A prázdnotou zející loňský ročník tak byl poslední. Teď už jenom pochopit, proč bych měl jezdit na dvoudenní konferenci do Brna. Těžko se hledá důvod.

Virtuální žebráci :)

[0:55]  Jakub *****: ahoj
[0:55]  ILT Cao: ahojky
[0:56]  Jakub *****: ja bych se chtel na neco zeptat
[0:56]  Jakub *****: nepujcil by jsi mi penize na splatky potreboval by jsem pujcit na reklamu
[0:56]  ILT Cao: sorry, ale my se zname?
[0:56]  Jakub *****: jednou sme se bavily v bohemce
[0:57]  ILT Cao: z toho ale dost tezko plyne, ze bych ti pujcil nejake penize
[0:59]  Jakub *****: ja vim ja bych to potreboval na reklamu
[1:00]  ILT Cao: to verim, asi si budes muset budto vydelat, nebo si sem penize dostat zvenci
[1:01]  Jakub *****: hm :(
[1:04]  Jakub *****: bych ti to splatil do 2 tydnu
[1:05]  ILT Cao: nepujcuji lidem ktere dobre neznam
[1:06]  Jakub *****: sak si me dej do pratel ja tu jsem kazdy den
[1:06]  ILT Cao: a do pratel si davam pouze lidi ktere dobre znam
[1:06]  Jakub ****: :(
[1:06]  Jakub ****: tak nic no
[1:06]  Jakub ****: ja si tu reklamu snad neudelam

Jarek Dejavu se rozjel a tapetuje Lupu (opět)

Je to tak, v celém tom slavném sporu mezi Benetou a Jaroslavem Peňaškou jde totálně o hovno. Lépe řečeno, Jaroslav Peňaška (Jarek Dejavu v SL) všude možně i nemožně křičí něco o zlodějích, podvodních a působí jako kdyby mu byla provedena kdovíjaká křivda. Svého času se mu, bohužel, podařilo přesvědčit Honzu Rylicha na Lupě, takže z toho vznikl takový zvláštní článek. A dnes Jarek založil na Lupě diskusní vlákno, do kterého dokázal nasypat 26 příspěvků - sám. Fascinující.

Jarek Dejavu a jeho svatý boj

Jednu věc je k tomu potřeba dodat - když Jaroslav vyrukoval před pár týdny s obviněními Benety/beVirtual (Martin Dvořák) o dluzích, podvodech a tomu podobných věcech, tak jsem pochopitelně zbystřil. Není nad nějakou tu aférku. Jenže pak se při komunikaci s Jarkem ukázalo, že všechno to má "per huba" a nějaké doklady či podklady vlastně neexistují.

Co s tím, co s člověkem, který dokáže na Lupě vyplodit 26 příspěvků v diskusním fóru tím, že tam nakopíruje mraky hloupostí bez ladu a skladu? A ještě věcmi, které nikdy nikdo třetí nedokáže rozsoudit, zejména proto, že jsou daleko spíše konstrukcí, než něčím s reálným základem? Nebo lépe řečeno, jsou to jenom tvrzení, která není možné ničím doložit?

A co dělat případně s lidmi, kteří "podnikají" aniž by měli jakékoliv smlouvy, doklady či něco o co by se mohli opřít? Pověsit do průvanu za koule?

BonusWeb vydává "preview" neexistující hry ... no to jsou věci

Považuji za dost neuvěřitelné, že je možné vydat "preview" neexistující hry (viz Pekelně žhavé Diablo 3 v podrobném preview). Hra ještě neexistuje, takže článek je tvořen z těch několika málo veřejných fotek, které Blizzard vypustil, když před pár dny Diablo 3 oznámil.

Moc mi hlava nebere jak může David Sillmen napsat "vypadá dobře, ba skvěle..." když jediné co mohl vidět, je pár obrázků a nějaká "natočená" videa a (možná) puštěné demo na víkendové Blizzardí megaakci v Paříži. Ale čemu se divit, když může někdo napsat "jelikož ovládání ve World of Warcraft dotáhli téměř k dokonalosti, proč by již jednou vytvořené prvky nevyužili," tak to se asi není čemu divit. Sillmen by možná měl vědět, že WOWko nikdo s ovládáním od Blizzardu nehraje. V pokročilejší fázi hry by si velmi omezenými možnostmi ani neškrtl.

Ale co, když může BonusWeb vydat EXKLUZIVNĚ: Diablo III + trailery + hires screeny (všechno v originále tady) ačkoliv na tam uvedených věcech nic exkluzivního není, tak proč by nemohl dělat "preview" neexistující hry.

Mass Effect : tři-krát-a-dost

Mass Effect je nová počítačová hra. Stala se famózní ještě předtím, než by snad vůbec spatřila tržní prostředí. EA totiž chtěla hru doplnit o povinnou aktivaci každých deset dní. Zvláštní forma DRM skutečně měla fungovat tak, že pokud deset dní hru nespustíte a znovu neověříte autentičnost, tak prostě hra přestane fungovat. Geniální. Každopádně podobně blbý nápad neprošel, zvedla se vlna odporu, EA se chytilo za zadeknos a od těchto plánů upustili.

Mají ale nové. Hru je teď možné instalovat jenom třikrát. Pak už jí nebude možné instalovat. A odinstalace vám neumožní získat "vyčerpanou" instalaci zpět. Je dost zvláštní, že zrovna EA nechápe, jak gamesníci zacházejí se svými počítači. A kolikrát ročně reinstalují kompletní počítač.


( strana 1 z 4 ) Starší články >>> ( celkem článků: 117)