Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
on 4. 7. 20114. 7. 2011Internet Marketing a PR Sociální sítě

Infografika: Proč se lidé stávají fanoušky značek na Facebooku

Daniel Bradbury Dočekal

Co nejčastěji vede k tomu, že se někdo stane fanouškem značky na Facebooku či Twitteru? Nejčastějším důvodem je nějaká extra nabídka od značky, na druhém místě fakt, že jsou již zákazníky.

Facebook PageFacebook StránkaFacebook.comInfografikaTwitter.com
Předchozí článek Hackeři oznámili zastřelení Obamy na twitter účtu FOX News
Nasledující článek Google plánuje obdobu "Facebook Pages" pro Google+

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Hraní s #stablediffusion: Nespočet modelů, nespočet možností. Je rozdíl mezi SD 1.4 a 1.5?
  • Hraní s #stablediffusion: Pretty Cyberpunk Girl různé další radosti
  • Hrátky s #chatGPT: Ne, morseovku to NEUMÍ a převádět dec/hex taky ne
  • Hraní s #stablediffusion: Dvojitá dávka anime a co neumí
  • Hrátky s #chatGPT: Proč je LinkedIn plný tak šílených lunatiků?
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.