V otázce nákupů stále nejvíce věříme rodině a přátelům, sociální sítě jsou na posledním místě

Pokud někdo hledá radu při nákupu, první kam se obrátí je rodina a přátelé. Uvádí to čerstvý výzkum WSL/Strategic Retail, který navíc zjistil, že počet lidí obracejících se právě na rodinu a přátele se meziročně zvýšil.

Po rodině a přátelích se lidé pro nákupní rady obracení na weby výrobců a prodejců (55%, zatímco rodina a přátele je zmiňována v 69 % případů). Studie navíc upozorňuje, že právě weby prodejců hrají stále významnější roli. Tradiční média coby nákupní rádci slouží v 42 % případů a následují obchodníci a e-mailová komunikace s výrobci či prodejci (32 %). Sociální sítě najdete až na posledním místě, 26 %.

Zdroj: Family and Friends Still Most Trusted for Shopping Decisions