Online videu kraluje YouTube, Facebook je slabá dvojka

Podle comScore používá v USA plných 153 milionů lidí YouTube. Na druhém místě webů kde lidé koukají na video je Facebook, ale pouze s 58.8 miliony. Vevo najdete na místě třetím, s 51.6 miliony. YouTube ale vyniká i v dalších metrikách.

153 milionů Američanů sleduje video na YouTube během měsíce, podívají se přitom na 13.182 miliardy videí a v průměru sledováním videí na YouTube tráví 388.3 minuty měsíčně. Dvojkou pro videa je Facebook, ale uživatelů má třetinu a pouze 420 milionů videí za měsíc. Pozadu je velmi významně i v čase tomu věnovaném, 16.4 minuty měsíčně. Paradoxně je na tom lépe trojka (má pouze 51.6 milionu uživatelů) s 39.3 minutami a 592.5 miliony videí.

Top U.S. Online Video Content Properties Ranked by Unique Video Viewers
February 2013
Total U.S. – Home and Work Locations
Content Videos Only (Ad Videos Not Included)
Source: comScore Video Metrix
Property Total Unique Viewers (000) Videos (000)* Minutes per Viewer
Total Internet : Total Audience 177,955 33,031,053 1,045.7
Google Sites 150,659 11,347,490 362.1
Facebook 61,237 557,607 19.9
VEVO 49,494 540,116 36.9
NDN 46,259 523,876 74.8
Yahoo! Sites 43,619 331,168 52.5
Viacom Digital 39,095 419,486 42.8
Microsoft Sites 36,682 484,366 38.2
AOL, Inc. 35,299 570,381 57.3
Turner Digital 30,236 260,830 37.0
Amazon Sites 28,732 96,476 12.6

*A video is defined as any streamed segment of audiovisual content, including both progressive downloads and live streams. For long-form, segmented content, (e.g. television episodes with ad pods in the middle) each segment of the content is counted as a distinct video stream.Video views are inclusive of both user-initiated and auto-played videos that are viewed for longer than 3 seconds.

Zajímavý je i pohled na to jak často lidé YouTube či další video weby používají, podle studie AYTM Market Research tady opět YouTube jasně vede.

Jak často je používají?

YouTube Ostatní video weby
Každý den 21.7 % 8.0 %
Několikrát týdně 27.5 % 19.0 %
Zhruba jednou týdně 10.0 % 6.2 %
Několikrát za měsíc 14.5 % 15.7%
Zhruba jednou měsíčně 4.0 % 3.5 %
Výjimečně 13.7 % 37.0 %
Nikdy 8.5 % 10.5 %

Pouze necelých 14 procent internetových (amerických) uživatelů nikdy YouTube nenavštěvuje. Na druhou stranu skoro 60 procent z nich určitě navštíví YouTube alespoň jednou týdně.