Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
on 29. 4. 201329. 4. 2013Internet Sociální sítě

Infografika: Nový pohled na typy osobností na sociálních sítích

Daniel Bradbury Dočekal

Infografika, ke které si dokonce můžete pustit video. Jinak je zde hlavně řeč o tradiční snaze škatulkovat uživatele sociálních sítí podle toho, jakým způsobem je využívají. A ono video? Zajímavé hlavně tím, že šlo o experiment, ve kterém 40 lidem na 28 dní zakázali používat Twitter či Facebook.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Viqd9vwcS8g]

 

Zdroj: First Direct Conducts Social Media Experiment with 40 Twitter Facebook Addicts

Facebook.comInfografikaSociální síťSociodemografieSociologieTwitter.com
Předchozí článek Infografika: Facebook EdgeRank 102 aneb jak Facebook filtruje co uvidíte
Nasledující článek Infografika: Chytré telefony, minulost, současnost a budoucnost

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Hraní s #stablediffusion: Nespočet modelů, nespočet možností. Je rozdíl mezi SD 1.4 a 1.5?
  • Hraní s #stablediffusion: Pretty Cyberpunk Girl různé další radosti
  • Hrátky s #chatGPT: Ne, morseovku to NEUMÍ a převádět dec/hex taky ne
  • Hraní s #stablediffusion: Dvojitá dávka anime a co neumí
  • Hrátky s #chatGPT: Proč je LinkedIn plný tak šílených lunatiků?
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}