Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
on 18. 5. 201618. 5. 2016Bezpečnost Tipy a triky

Jak poznáte, že jste v práci beznadějně vyhořelí? (infografika)

Daniel Bradbury Dočekal

Ve 20 ways to avoid getting burned out at work radí dvacet cest, jak se vyhnout pracovnímu vyhoření. Ale můžete to také použít k tomu, abyste si udělali malý test. A zjistit, jestli náhodou nemáte těch symptomů příliš. Které z bodů na sobě najdete, schválně?

bi_graphics_20-warning-signs-you're-burnt-out-at-work

GTDInfografikaPráceZaměstnáníZdraví
Předchozí článek Nejvíce používaná služba od Facebooku měřítkem četnosti denního užívání?
Nasledující článek 43 % uživatelů sociálních médií si nepamatuje odkud pocházejí zprávy, které četli

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Hraní s #stablediffusion: Pretty Cyberpunk Girl různé další radosti
  • Hrátky s #chatGPT: Ne, morseovku to NEUMÍ a převádět dec/hex taky ne
  • Hraní s #stablediffusion: Dvojitá dávka anime a co neumí
  • Hrátky s #chatGPT: Proč je LinkedIn plný tak šílených lunatiků?
  • Zeptal jsem se #chatgpt na Luboše Xavera Veselého. Tohle komunikování se #ai je vyčerpávající
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}