Přejít k obsahu webu

POOH.CZ

Poctivý osobní blog. Ano, osobní. Díky za pochopení.

  • Domů
  • 💡 @365tipu
  • 🚲 Kolo tipy
  • ⚡ #TYDEN
    • Spotify Podcast
    • Apple Podcasts
    • Rychlofky
  • 😻 Kočičí tipy
  • 👓 Databáze tiskových zpráv
    • 📰 PR tipy
    • 📅 Kalendář akcí
  • 🏃‍♀️ FitTipy
  • O Pooh.cz
    • Zásady cookies (EU)
    • Twitter @medvidekpu
    • Facebook @Daniel.Docekal
    • Instagram @danieldocekal
    • Linkedin @danieldocekal
    • Twitter @poohcz
    • Facebook @pooh.cz
    • Mastodon @medvidekpu
on 6. 2. 20216. 2. 2021Marketing a PR

Internetem koluje nové logo Škodovky. Má to ale jeden háček. Nepochází ze ŠKODA AUTO.

Daniel Bradbury Dočekal

Nové logo Škodovky koluje po sociálních sítích a věnují se tomu i média. V nejvíce se šířícím obrázku to vypadá, jako by to pocházelo z skodaoctavia.cz a tedy dost seriózně. Jenže, má to háček.

Ve značné míře se objevují negativní komentáře.

Na Linkedin k tomu Pavel Jína, tiskový mluvčí a PR manažer ŠKODA AUTO Česká republika říká: Tento údajný návrh loga, který se v těchto dnech objevuje na českém internetu, nepochází ze ŠKODA AUTO. Jako firma s ním nemáme nic společného.

Což samozřejmě není moc platné, komentující na to reagují buď tím, že to „proběhlo interně“. Nebo dokonce, že „se toho ve Škodovce lekli a tak to zatloukají“.

Auto.cz už 21. ledna vydalo Internetem koluje nové logo Škodovky. Chystá se grafická revoluce? kde až na konci článku je vyjádření Pavla Jíny. Titulek ale zůstal, clickbait je přednější.

Stejně na tom je iDnes se Škoda chystá nový znak už roky. Špion naznačuje, že změna je blízko kde je dokonce uvedeno „Automobilka se k fotografii nevyjadřuje. U fotografie ale najdete „údajný návrh“ a o několik odstavců dál už je uvedeno vyjádření Pavla Jíny. Dost zvláštní přístup, ale clickbaiting jak vyšitý.

O nic lépe na tom není TN.CZ s Škodovka prý chystá nové logo. Jak by se vám líbila tato radikální změna? Clickbaiting, několik odstavců o tom jak se chystá změna a pak popření od Pavla Jíny.

Ten mi k tomu ostatně na Twitteru napsal : “Krásná” aktivita posledních dní. Obvolat média, prosit o adaptaci titulku a zveřejnění vyjádření. Rovněž žádat, aby příště podobné články nejdříve redaktoři ideálně ověřili s námi a nezveřejňovali zavádějící informace. Tak bohužel funguje tzv. doba klikací neboli clickbaitová.

“Krásná” aktivita posledních dní. Obvolat média, prosit o adaptaci titulku a zveřejnění vyjádření. Rovněž žádat, aby příště podobné články nejdříve redaktoři ideálně ověřili s námi a nezveřejňovali zavádějící informace. Tak bohužel funguje tzv. doba klikací neboli clickbaitová. https://t.co/5GNFvN6Y9m

— Pavel Jína (@Pavel_Jina) February 6, 2021

Lépe je na tom alespoň Je to nové logo automobilky ŠKODA? Rozhodně není! na OctaviaTuning.cz. Nutno dodat, že tahle forma titulku je stejně tak clickbaitingová a zároveň korektní.

To CNN Prima News v Elektrická doba si žádá nový styl. Škoda možná opustí logo s okřídleným šípem jde rozšířeným clickbaitingovým manipulačním způsobem. Vyjádření Pavla Jíny až na konci, kam málokdo dorazí.

No a SkodaOctavi.cz v jenom z kolujících screenshotů? Tam se s tím vůbec nemazlí.

DesignHoaxLogoMarketingMédiaNovinařinaPRRedesignŠKODA AutoSociální sítěŽurnalistika
Předchozí článek Vláda jde na TikTok. Do reklamy dá půl milionu – jedno nesmyslné video. Podivný dodavatel. Špatná doba.
Nasledující článek TikTok vs. Instagram Reels v infografice.

Najdi

Nejčtenější

Nejnovější příspěvky

  • Hrátky s #chatGPT pro představu co umí, neumí a jaké dává výsledky na různorodé dotazy.
  • Hraní s #stablediffusion: Některé věci ta AI prostě umí třeba futuristická města
  • Hraní s #stablediffusion: Delete Facebook a Konec vyhledávání Google
  • Hrátky s #chatGPT: Důležitá otázka, umí konverzační AI počítat? Protože co kdybyste se nato chtěli spolehnout?
  • Hrátky s #chatGPT: Kdo vyhrál ZOH Nagano? Tomuhle nebudete chtít uvěřit.
(c) POOH.CZ a tak podobně. Však to znáteVilva | Vyvinut společností Blossom Themes.Poháněno WordPress.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}